نرم افزار تیکتینگ کایاکو یک سرویس ثبت درخواست است که میتواند علاوه بر ثبت درخواستهای مشتریان، به عنوان یک نرم افزار تیکتینگ درون سازمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد و ارتباط بین افراد یک مجموعه را فراهم کند. نرم افزار تیکتینگ فارسی کایاکو امکان ایجاد نامحدود دپارتمان و ارتباط با نامحدود کاربر نهایی را دارد. هر اپراتور در نرم افزار تیکتینگ کایاکو به منزله یک کارمند پاسخگو در نظر گرفته میشود. نرم افزار تیکتینگ کایاکو علاوه بر امکان نصب به صورت ابری، امکان نصب بر روی سرورهای مشتری (به صورت لوکال) را نیز دارد. کایاکو ماژول گفتگوی آنلاین و ویپ را همزمان و به صورت رایگان بر روی تمامی نسخهها ارائه میکند.کلیه افراد موجود در یک مجموعه میتوانند از طریق نرم افزار تیکتینگ کایاکو درخواستهای خود را در غالب تیکت ثبت و به دپارتمان مورد نظر ارسال نمایند. ثبت تیکت و پیگیری آن از طریق کد اختصاصی تیکت در نرم افزار تیکتینگ موجب تسریع در فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به درخواستها میشود. ثبت نام مشتریان و کاربران در نرم افزار تیکتینگ کایاکو از طریق ایمیل، شماره تلفن همراه، کد پرسنلی و ... امکان پذیر است. بعد از ثبت هر درخواست یک ایمیل یا پیامک با محتوای شناسه تیکت و لینک پبگیری به کاربر ارسال خواهد شد. کایاکو یک نرم افزار تیکتینگ کامل است که تمامی نیازهای شما را در زمینه ارائه پشتیبانی به مشتریان و مدیریت آنها برآورده میکند. قابل ارائه در سه نسخه وب، دسکتاپ و موبایل است. به همراه ماژول گفتگوی آنلاین و تلفن VOIP ارائه میشود. قابلیت ارسال تیکتها به صورت پیام کوتاه، هم به مشتریان و کاربران و هم مدیریت و اپراتورها را دارد. نرم افزار تیکتینگ و مدیریت مشتریان کایاکو میتواند از تمامی فرآیندهای موجود در نرم افزار پشتیبانی مشتریان گزارشهای متعددی ارائه کند. علاوه بر پشتیبانی مشتریان و امکان ارتباط با مشتریان و کاربران از طریق تیکیت، امکان دسته بندی و مدیریت مشتریان و ایجاد پروفایل مختص هر کاربر را دارد. پروفایل کاربران حاوی تمامی اطلاعات مورد نیاز شخص و مجموعه خواهد بود و همچنین امکان بارگذاری قراردادها و فاکتورها را برای هر کاربر دارد. ادمین و اپراتورهای نرم افزار تیکتینگ امکان دسترسی به سوابق تیکتینگ، آرشیوهای گفتگوی آنلاین و همچنین تمامی تماسهای کاربران را دارند.
نرم افزار تیکتینگ کایاکو یک سرویس ثبت درخواست است که میتواند علاوه بر ثبت درخواستهای مشتریان، به عنوان یک نرم افزار تیکتینگ درون سازمانی نیز مورد استفاده قرار گیرد و ارتباط بین افراد یک مجموعه را فراهم کند. نرم افزار تیکتینگ فارسی کایاکو امکان ایجاد نامحدود دپارتمان و ارتباط با نامحدود کاربر نهایی را دارد. هر اپراتور در نرم افزار تیکتینگ کایاکو به منزله یک کارمند پاسخگو در نظر گرفته میشود. نرم افزار تیکتینگ کایاکو علاوه بر امکان نصب به صورت ابری، امکان نصب بر روی سرورهای مشتری (به صورت لوکال) را نیز دارد. کایاکو ماژول گفتگوی آنلاین و ویپ را همزمان و به صورت رایگان بر روی تمامی نسخهها ارائه میکند.کلیه افراد موجود در یک مجموعه میتوانند از طریق نرم افزار تیکتینگ کایاکو درخواستهای خود را در غالب تیکت ثبت و به دپارتمان مورد نظر ارسال نمایند. ثبت تیکت و پیگیری آن از طریق کد اختصاصی تیکت در نرم افزار تیکتینگ موجب تسریع در فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به درخواستها میشود. ثبت نام مشتریان و کاربران در نرم افزار تیکتینگ کایاکو از طریق ایمیل، شماره تلفن همراه، کد پرسنلی و ... امکان پذیر است. بعد از ثبت هر درخواست یک ایمیل یا پیامک با محتوای شناسه تیکت و لینک پبگیری به کاربر ارسال خواهد شد. کایاکو یک نرم افزار تیکتینگ کامل است که تمامی نیازهای شما را در زمینه ارائه پشتیبانی به مشتریان و مدیریت آنها برآورده میکند. قابل ارائه در سه نسخه وب، دسکتاپ و موبایل است. به همراه ماژول گفتگوی آنلاین و تلفن VOIP ارائه میشود. قابلیت ارسال تیکتها به صورت پیام کوتاه، هم به مشتریان و کاربران و هم مدیریت و اپراتورها را دارد. نرم افزار تیکتینگ و مدیریت مشتریان کایاکو میتواند از تمامی فرآیندهای موجود در نرم افزار پشتیبانی مشتریان گزارشهای متعددی ارائه کند. علاوه بر پشتیبانی مشتریان و امکان ارتباط با مشتریان و کاربران از طریق تیکیت، امکان دسته بندی و مدیریت مشتریان و ایجاد پروفایل مختص هر کاربر را دارد. پروفایل کاربران حاوی تمامی اطلاعات مورد نیاز شخص و مجموعه خواهد بود و همچنین امکان بارگذاری قراردادها و فاکتورها را برای هر کاربر دارد. ادمین و اپراتورهای نرم افزار تیکتینگ امکان دسترسی به سوابق تیکتینگ، آرشیوهای گفتگوی آنلاین و همچنین تمامی تماسهای کاربران را دارند.
نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی کایاکو یکی از کاملترین انواع نرم افزار تیکتینگ موجود است. کایاکو به عنوان یک هلپ دسک، نرم افزار تیکتینگ، نرم افزار مدیریت مشتریان، و نرم افزار پشتیبانی از مشتریان شناخته میشود. علاوه بر سهولت دسترسی اپراتورها، برای استفاده کابران نیز داشبورد ویژهای در نظر گرفته شده که کاربر امکان ثبت تیکت ، مشاهده وضعیت تیکت و پیگیری آن را نیز دارد. نرم افزار تیکتینگ کایاکو با امکانات پرشمار و منحصر به فرد خود توانسته توجه بسیاری از مجموعهها و سازمانها را جلب کند.
شرکت فراسیستم با خرید سورس کایاکو و بومی سازی کامل آن و اضافه کردن ماژول اس ام اس توسط کارشناسان مجرب خود توانسته است سهم بسزایی را در بهبود کیفیت پاسخگویی شرکت ها و سازمان ها و افزایش رضایتمندی مشتریان آنها داشته باشد
در حال حاضر در دنیا سیستم های پشتیبانی زیادی وجود دارند اما قدرتمندترین و جامع ترین سیستم پشتیبانی که مورد توجه و رضایت مشتریان قرار گرفته و سازمان ها و مراکز بزرگی مانند TOYOTA, NASA , TOSHIBA , MSI و .... از ان استفاده میکنند، سیستم جامع پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو می باشد .
شرکت فراسیستم با در اختیار داشتن سورس کایاکو می تواند تمامی نیاز ها و امکانات درخواستی شما را به شکل ماژول به کایاکو اضافه نموده تا بتوانید پاسخگوی تمامی نیاز های مشتریان در حوزه فعالیت خود باشید.