میتوانید برای ساختن دکمه (widget) چت سفارشی برای سیستم خود، از ویرایشگر تگ های HTML استفاده کنید.
- امکان سفارشی کردن پشتیبانی آنلاین، مطابق با نام تجاری و وب سایت شما
ویژگی های گفتگوی آنلاین کایاکو
▪ تمامی گفتگو ها در رزومه هر یک از کاربران ذخیره شده و برای هر یک از گفتگو ها کد رهگیری خاصی اختصاص داده میشود.
▪ کارمند میتواند گفتگو را به سایر کارمندان و یا دپارتمان ها انتقال داده و یا کارمند خاصی را به گفتگوی ما بین خود و مشتری دعوت کند.
▪ کارمندان میتوانند در هر لحظه از گفتگو متن های گفتگو را به عنوان تیکت از جانب مشتری ایجاد نمایند و همزمان ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت درج شده به مشتری ارسال میگردد.
▪ تمامی گفتگو ها دارای سیستم نظرسنجی و درج سطح رضایت مشتری از پاسخ دهی کارمند می باشد که رضایت خود را از نحوی پاسخ دهی در سیستم ذخیره می نماید.
▪ همچنین کاربر میتواند رونوشتی از گفتگوی خود با دپارتمان مورد انتخابی را به ایمیل خود ارسال و یا پرینت نماید.
▪ تمامی پرسنل و یا کارمندان میتوانند با همدیگر گفتگو کنند و یا فایل خاصی را به مشتری و کارمندان ارسال نمایند.
▪ کایاکو دارای یک سیستم تشخیص هویت بازدید کننده سایت را دارد که با استفاده از آن می توانید ببینید هم اکنون کدام کاربر ها از سایت دیدن میکنند و حتی در حال مطالعه کدام تیکت است و از کدام IP وارد سیستم شده اند و یا در حال گفتگو با کدام دپارتمان بوده و یا اولین بار است که وارد سایت شده است و یا آخرین بازدید وی چه زمانی بوده است و در صورت تمایل کارمند می تواند پیغامی به عنوان دعوت کاربر به گفتگو به وی ارسال نماید که در صورت تایید کاربر میتواند با آن کارمند گفتگو نماید.
▪ کارمندان میتوانند از متن های از پیش آماده ای برای گفتگو استفاده نمایند، برای مثال وقتی کاربری مشکلی را مطرح میکند که حالت عمومی دارد، کارمند با انتخاب متن و توضیح مربوط به آن مشکل را به کاربر بدون تایپ مجدد آن ارسال نماید .
▪ گفتگوی آنلاین کایاکو مجهز به یک سیستم ریموت دیسکتاپ می باشد که کارمند در صورت نیاز میتواند با ارسال پیغامی به کاربر و تایید از جانب وی به کامپیوتر وی به صورت ریموت وصل شده و کار های لازم و یا آموزش های لازم را به وی ارائه نماید.